Onkin taas paljon kerrottavaa, kun en ole hetkeen kirjoitellut!

Syksyllä olin kipeänä. Yöllä minun maha tuli kamalan kipeäksi. Mamma kyseli, että onko pisupisu, mutta en minä ehtinyt ulos asti, kun kakka ja oksennus jo lensi. Tärisytti myös ja kouristeli. Aamulla mamma soitti eläinlääkäriin ja sitten mentiin. Siellä lääkäri mittasi minun kuumeen ja tutki pyllyä. Sitten otettiin verikoe ja minun tassuun laitetti tippapussista valumaan nestettä. Sitten mentiin röntgeniin. Se oli aika kamalaa, kun piti olla ensin "venytettynä" kyljellään ja sitten "venytettynä" SELÄLLÄÄN sellaisessa kaukalossa. Sitten jäin sairaalaan ja mamma meni kotiin luutuamaan lattioita. Sitten lääkäri soitti mammalle ja kertoi, että minulla on haimatulehdus ja minun pitää olla seuraavakin päivä sairaalassa. Yöksi pääsin kotiin ja olin aika lääketokkurassa. Seuraavana aamuna menin taas sairaalaan ja mamma meni töihin. Sitten illalla pääsin kotiin, mutta en saanut pitkään aikaan kunnolla ruokaa. Kun ruoka kuulemma kiusaa haimaa. Nyt olen jo terve, mutta en saa enää syödä mitään rasvaista, kun se on haimalle pahaksi.

Tässä ole pipinä ja jalassa on kanyyli käärittynä metsästyskoiralle sopivaan siteeseen!

Sitten tulikin joulu ja lahjaksi sain uuden lempileluni vinkupallopompspompsin. Se on punainen pallo, joka vinkui. Vingutin sitä aamusta iltaan ja n. viikon päästä se ei enää vinkunut ja vinkuvat osat olivat ulkona. Mussutan sitä silti suussani päivittäin.

Vinkupallopompspomps!

Vähän aikaa sitten oli minulle aivan erityinen tapahtuma! Mentiin jonnekin mökille, jossa oli paljon biigeleitä (suurin osa tyttöjä)! Siellä oli Remu, Tyyne, Oosa, Mariko, Unelma, Elly ja Iines. Aluksi olin aivan hämilläni enkä meinannut millään rauhoittua. Aamulla olin jo kuin kala vedessä ja leikimme sisällä ja ulkona, löysimme ketun ja söimme jäätynyttä hirvenselkärankaa ja jääkalaa!

Minusta ja remusta tuli aika hyviä kavereita!

Se, jolla oli herkkuja, sai paljon kavereita!

Oli paljon lunta ja pakkasta! Edellä Tyyne ja takana minä!

Meidät saatiin samaan kuvaan laittamalla meidät hihnoihin!

terv. Nooa