Tänään tuli tasan 1 vuotta siitä, kun synnyin. Onnea siis myös veljille Niilolle ja Nicolle ja siskoille Nellylle ja Nero-Nuuskulle! Tänä viikonloppuna onkin ollut toimintaa. Minä olen väsynyt, mutta äippä taitaa olla aika romuna. Mini oli nimittäin meillä viikonlopun ihan yökylässä ja me ei oikein annettu sen edes nukkua. Leikittiin kaiken yötä ja päivää ja kolisteltiin, vinguttiin ja haukahdeltiin.

1548843.jpg

Leikit saatoivat välillä näyttää hirmuisen rajuilta!

1548846.jpg

Haluttiin myös ulos.

1548849.jpg

Mutta kun päästiin koirapuistoon, vaan makoiltiin ja seisoskeltiin siellä.

1548853.jpg

Erittäin harvoin nukuimme ja kuten näkyy, Minillä on nytkin silmät auki ja aistit aktiivisina. Minä vedän kyllä ihan sikeitä.

1548856.jpg

Tässä me kuultiin, että mennään katsomaan minun äitiä Kittaa Riihimäelle ja vähän odotellaan.

Nythän oli siis paitsi minun synttärin myös äitienpäivä. Niimpä kävin katsomassa äiti-Kittaa ja myös Leniä. Sinne tuli sitten myös Topi ja pihalla oli kovat meiningit. Mini oli kaikkien mielestä hassuin, kun se kävi piilottamassa kaikki Kitan ja Lenin luut. Se myös ajoi kaikkia takaa ja kiljui ajoääntä. Siellä oltiin näyttelyharjoituksia ensi viikon koetusta varten, mutta siitä on kuvat vielä kännykässä. Niin ja vielä lopuksi: jos on vaalea sohva niin tassut kannattaa pitää puhtaina!

1548863.jpg

Puhtaus ei ole puoli ruokaa, mutta ihan hyvä juttu!