Tänä aamuna mentiin taas äipän kanssa eläinlääkäriin. Vielä viime kerrankin jälkeen menen sinne mielellään. Niin mukavat tätit siellä on. Merkkasin siellä heti paikat nostamalla jalkaa äipän häpeäksi niiden lehtitelineeseen. Sitten suihkuttivat siihen etikkaa ja minua ei enää kiinnostanut.

Tikkien otto sattui kyllä, mutta kestin sen niinkun ison beaglen kuuluu. Äippä piti minua sylissä ja eläinlääkäri otti tikit pois. Katsoin vaan toiseen suuntaan ja nieleskelin, niin minua inhotti. Mutta kiltisti olin paikallaan. Sitten se eläinlääkäri suihkutti minun pipeihin sellaista oudonhajuista suihketta. Piti heti alkaa kiehnäämään siellä eläinlääkärin lattialla sitten, että sain sen oudon hajun pois minusta. Nyt vielä odotan, että jalat paranee kokonaan, mutta siteitä ja tappiessejä minun ei enää tarvitse käyttää.