Terve taas! Minä olen jo ihan espoolainen koira. Olen tavannut varmaan jo kaikki lähiympäristön koirat ja suurimmasta osasta tykkään! On mäyräkoirakaverit, lassiekaverit ja biigeleitä! Päivisin nukun ja katson tarkkailuikkunastani! Illalla mennään lenkille ja viikonloppuisin usein myös koirapuistoon. Sielläkin minulla on paljon kavereita.

Tuon koiran nimi on Topi. Tuon valkoisen tytön nimeä en muista, mutta sillä on hassu haukkumaääni!

Tuo toinen iso, joka tuossa komentaa on Philip tai jotain sinnepäin!

Siellä puistossa käy myös ainakin kaksi biigeliä! Porthos ja Neo! Ne ovat pentuja ja en aina ihan tajua niiden leikkejä.

Mikko-isi on ollut paljon poissa. Yhtenä yönä se tuli ja minä menin sitä unisimmuin vastaan. Aamulla se taas lähti! En ymmärtänyt, joten kostin päivällä yksin ollessani! Revin sen yhden takin ihan palasiksi.

Mammakin oli matkalla ja minulla oli Sepe ja Arja hoitamassa. Mamma pelkäsi, että kostan sillekin, mutta en kostanut! Mamma näytti kuvan, että siellä amerikassa oli tämmöisiä koirien kauneussalonkeja.

Siellä oli ollut myös vaippoja pikku pentusille ja sateenkaaren väreissä kakkapusseja ja kakankeruuvehkeitä. Minä sain tuliaiseksi vain "all you can eat and drink doggie diner -syömisalustan. Ruokaa ei kyllä tule lisää, kun syön edelliset! Se ei toimi.

Meillä on uusi tv-tuoli. Aluksi pelkäsin sitä, kun se heiluu, mutta nyt se on minun lempituoli. Siinä saan pehmustetta joka puolelle, kun makoilen.

terv. Nooa