Eilen me mentiin heti aamusta äipän kanssa eläinlääkärille, kun minulla oli sinne varattuna aika. Sitten se eläinlääkäri tuli ja pisti minuun yhtäkkiä piikin ja heti minua alkoi nukuttaa. Nukahdin siihen äipän jalkojen päälle ja sitten en tiedäkään mistään mitään ennen kuin heräsin. Kuulin äipän äänen, kun se oli tullut hakemaan minua, ja yritin päästellä ääniä. Jalkoihin sattui himmuisesti ja minulla oli ihan veltto olo. Äippä kantoi minut autoon ja sitten sen töihin nukkumaan mansikkapeitteelle. Siinä minä sitten nukuin vielä kauan, kunnes teki mieli vähän jaloitella. Oli ihan hassu olo. Kävelin vinossa ja ihan hassusti. Pissakin tuli, miten sattui.

No sitten mentiin äipän kanssa eläinkauppaan ja ostettiin hassut tassutossut ja namminammiluita. Hypin koko illan kolmella jalalla, kun minun tassuihin sattui. Niissä olit jotkut siteet. Väsyttikin kamalasti. No tänä aamuna, kun heräsin ei enää ollut hassu olo ja kävelin jo ihan kaikilla minun jaloilla. Siinä ne siteet vielä oli, kun heräsin. Mitäköhän on oikein tapahtunut?

1222798.jpg