Äippä ja Mikko menivät Tammelaan ajokokeisiin tuomariharjoitteluun ja minä pääsin mukaan! Tosin, kun muut olivat ajamassa, minä olin naisten kanssa tärkeissä huoltotehtävissä mökissä. Kitta-äiti, Asta-täti ja Leni-serkku siellä kisasivat. Me menimme sinne jo perjantai-iltana yöksi. Minulla oli kyllä huisin hauskaa tyttöjä kiusata. Valvoin melkein koko yön ja yritin päästä samoihin sänkyihin tyttöjen kanssa. Äippä yritti, että olisin nukkunut sen kanssa yläpedissä, mutta hyppäsin sieltäkin pois.

1907082.jpg

Asta-täti nukkuu rankan suorituksen jälkeen.

1907091.jpg

Nuollaan Kitan kanssa kinkkukiusauskauhaa, nam.

1907095.jpg

Minä nuolen yksin kauhaa.

Lopuksi saatiin Lenin kanssa syödä loppuun kinkkukiusaus! Siellä kokeissa olikin hyvät ruoat ja minua muistettiin kaikenlaisilla nammipaloilla. En kyllä tykännyt, kun siellä oli yksi mies, joka kutsui minua isopääksi ja sanoi, että isopää tule tänne. En mennyt sen luo ollenkaan!

Ai niin Kitta-äitihän siellä sitten voitti! Kun tulimme takaisin kotiin, nukuimme kaikki 16 tuntia putkeen! Heräsimme vasta seuraavana aamuna. Mikko nukkui vaatteet päällä niine hyvineen ja minä ja äippä sukelsimme peiton alle.