Äippä oli tänään kipeä niin se ei voinut mennä töihin. Syykin on sen oma. Mentiin äipän kanssa nopeasti pissalle pihalle eilen keskiyöllä. Äippä ei sitten jaksanut pukea oikeen muuta kun yöpaidan ja sandaalit. Mitä tekee äippä pönttis? Laittaa oven kiinni, vaikka sillä ei ole avainta eikä puhelinta! Ei sitten muuta kun naapuriin apua hakemaan ja huoltomiestä soittamaan. Tosi kauan me siinä tienposkessa ooteltiin sitä miestä. Äippä kun ei kehdannut yöpaidassa, jonka eteen olen purrut tuuletusaikon, mennä naapurin pojille kylään.

Noh. Tänään saatiin myös uusi lattia. Samanlainen suunnilleen kuin se edellinenkin, mutta se on tehty yhdestä isosta palasesta. Nyt olen kyllä aika epeli, jos sen saan irroitettua. Olisin halunnut auttaa kovasti siinä remontissa, mutta äippä ei antanut, vaikka se remonttisetä olis kyllä minua leikittänyt kovasti.

 

1215867.jpg

Minä uudella lattialla.

Perjantaina menen eläinlääkäriin. Minulta leikataan takaa minun ylimääräiset kannukset. Nukun tietenkin silloin. Mitenköhän saavat minut nukkumaan? No sen nään sitten ylihuomenna.