Minä olen vähän protestoinut tätä uutta kotia. Yhtenä päivänä vedin kaikki mamman ja Mikko-isin ulkovaatteet naulakosta ja pureskelin kaikista palaset pois. Kyllä vähän nolotti ja piti katsoa alaspäin, kun mamma puhutteli minua siitä.

Olen myös tavannut veljeni Bassen! Kävimme koirapuistossa leikkimässä.

Kumpi on kumpi? Olemme aika samannäköisiä!

Olen myös ollut koirahoitolassa. Kun tulin sieltä, mamma huomasi, että kynnestäni tulee verta. Olen joutunut pitämään sukkaa jalassa.

En tykkää sukasta.

Nyt olen jo tottunut uuteen kotiin. En enää jää huutamaan ja raapimaan ovea, kun mamma lähtee töihin. Yhtenä päivänä mamma sai minut jopa kiinni ilakoimasta sängyllä selällään, kun tuli töistä. Katsos, luulin, ettei kukaan näe.

Olen unohtanut laittaa tämän kuvan, kun autoin muutossa.

 

Kas yleensä neuvon takapenkiltä.

terv. Nooa