Nyt onkin tapahtunut vaikka ja mitä. Eilen näimme jäniksen tai Minna väitti jotain sellaista ja yritti houkutella minua sen perään. Minun mielestä pikaruokarasia oli kuitenkin kiinnostavampi, koska ei siellä mitään pupua kummiskaan olis ollut.

Tänään sitten kävin koiratarhalla. Siellä oli haukkunaa ja murinaa vaikka kuinka paljon. Muutaman kanssa nuuskutin, mutta turvallisesti Minnan sylistä. Sanoivat, että näytän ihan postikorttikoiralta. Illalla mentiin sitten katsomaan, josko se  "niin sanottu" jänis olis tullut takaisin samaan paikkaan, kun missä nähtiin se. Mentiin siis metsään. Siellä olikin jännää juosta vähän aikaa, kunnes jättiläissuihku alkoi suihkuttaa minun päälle vettä ämpärikaupalla. Vaikka kuinka vaihdoin paikkaa niin aina vettä vaan tuli niin että pian olin paitsi märkä huomasin, että valkoiset tassuni ja koko jalkani olivat muuttuneet ruskeiksi. Sitten minua alkoi pelottaa ja tärisin Minnan sylissä hirmuisesti.

Ja juuri kun luulin, että pahin on ohi ja voin mennä omaan sänkyyn nukkumaan, Minna pesi minut! Se oli kamalaa! Ihan niinkun en olisi ollut tarpeeksi märkä jo sen jättiläissuihkun takia... Ja ei siellä mitään jänistä näkynyt, vaikka kaivoin multaakin ihan hirmuisesti, jos se olisi siellä piilossa.

723706.jpg

En kestä...

723710.jpg

Miksi minä?

723718.jpg

Nyt nukun kyllä ainakin miljoona tuntia