Tämä viikko onkin ollut jännä. Keskiviikkona äippä vei minut hoitoon koiratarha Kulkuriin ja olin siellä ihan yötä. Siellä tarhassa sain leikkiä toisen koiranpennun kanssa, joka asuu siellä tarhassa. Joku mummu kysyi minulta, kun olin siellä tarhassa, että voi eikö sinulla pikkuisellakaan ole kotia. No onneksi Sari-täti haki minut sieltä tarhasta sitten seuraavana päivänä ja pääsin Minin kanssa koirapuistoon.

Torstai-aamuna Mini tuli sitten vuorostaa meille hoitoon ja oli iltaan asti. Heti kun Mini tuli, se otti minun luita ja söi ne. Tässä vähän kuvia meidän päivästä. Osa päivästä me oltiin ihan kahdestaan, kun äippä oli töissä.

923144.jpg

  Meillä oli sekä minun lelut että Minin lelut ja leikittiin melkein niillä kaikilla. Tässä leikitään minun pallolla.

923151.jpg

Tässä kävellään yhdessä tuumin katsomaan, mitä äipän makkarista löytyy.

923168.jpg

Siellä sitten syötiin yhdessä ydinluita samalla peitolla. Mini oli kyllä jo syönyt tuosta minun luusta sen ytimen.

923180.jpg

Häh? Ensin Mini söi minun kupin tyhjäksi ja nyt vielä omansa.

923184.jpg

No kyllä tästä riittää meille molemmille.

923189.jpg

Mini tuumii, että mullekin tämmöinen sänky.

923192.jpg

Minä nukuin sitten mansikkapeitteellä ja annoin Minin nukkua minun sängyssä.

923198.jpg

Näin me sitten nukuttiin illalla. Tule toistekin Mini meille!