Torstaina mentiin äipän kanssa taas junalla Ouluun. Siellä samassa vaunussa oli pikkuinen chihuahuan pentutyttö, joka tassutteli minun kuonolla ja kun se lipaisi minua niin sen kieli on minun yhden hampaan kokoinen ehkä. Sen kuonokin oli vaan minun nenänpään kokoinen.

Perjantaina sitten mentiin Kainuuseen mökille ja lauantaina pääsin heti aamusta metsälle Veera-beaglen kanssa. Pupun jälkiä ei näkynyt, muiden eläinten kyllä, kuten susien ja porojen ja lintujen. Sain kuitenkin juoksennella siellä isojen poikien koiratutka kaulassa ja se oli kivaa se.

1059045.jpg

Mummolassa sain hirvenluita ja ne oli tosi hyviä

1059049.jpg

Otin mökillä heti paikkani sohvalla

1059052.jpg

Nukutti vähän

1059056.jpg

Löysin myös sängyn

1059059.jpg

Metsässä kisasin Veeran kanssa

1059073.jpg

Juoksin salamannopeasti

1059065.jpg

Odotin äitiä, kun se ei juokse yhtä nopeasti kuin minä

1059076.jpg

Autossa tein tassuhuoltoa

Nyt äippäkin hankki meille vihdoin oman auton ja minulla on oma "yksiö" siellä auton perässä. Siellä voin syödä luita, katsoa takaikkunasta tai nukkua vaan. Nyt me voidaan käydä koirapuistossa koska vaan. Tänäänkin käytiin. Leikin siellä tosi isojen koirien kanssa. Minulla on muuten uusi taito: osaan avata lukitut ovet ;)