Tänään oma ihmiseni sai päähänsä, että minun pitää käydä sen töissä näyttäytymässä. Huh se oli kaukana, mutta eipä tuo minua haitannut, kun Minna kantoi melkein koko matkan. Välillä vähän muodon vuoksi käppäilin ja otin vesihuikkaa. Siellä töissä olikin sitten jännää. Paljon sokkeloita ja mitä erilaisempia johtoja. Sen lisäksi kaikki tietenkin katsoivat minua ja kehuivat kilvan komeuttani.

Matkalla takaisin sitten tutustuin sylistä käsin tosi isoon koiraan. Sekin oli kiltti. Kuono oli ainakin viisi kertaa isompi kuin minun ja se nuuhki minua. Kotipihassa sitten joku mies luuli minua ajokoiraksi. Onneksi Minna korjasi, että vaikka osaankin ajaa takaa kaikkea mikä liikkuu, olen beagle.

Sitten Minna taas jätti minut yksin ja meni jonnekin kauppaan. Odotin tosi kiltisti. En haukkunut enkä purrut Minnan huonekaluja. En ole pissinyt enkä kakkinutkaan koko päivänä sisälle. Muutenkin yritän aina tähdätä paperille, koska olen huomannut, että kakka katoaa siitä aika sukkelaan. Minne lie menee?

708411.jpg

Miten niin olen teroittanut hampaitani kiellettyihin paikkoihin?