Eilen äippä vei minut mätsäriin vinttikoirakeskukseen. Siellä oli koiria monta sataa. Ne osallistumismaksut menivät tullin huumekoirien hyväksi, joten minäkin suostuin menemään paikalle. Sain siellä poikien värisen sinisen nauhan ja se tuomari sanoi minulle, että sinä näytät siltä, että haluat vaan pupuja nuuskia. Niin haluankin ja kohta saan! Olin muuten ainoa beagle koko paikassa!

Tänään me oltiin koirapuistossa ja minulle kävi siellä vähän kalpaten. Isojen koirien puolella isot koirat rynnivät joukolla minun päälle ja minun korvan lehteen tuli pari pientä repeämää. Silloin menin heti äipän suojiin. Mutta vain hetkeksi. Sitten olisin halunnut jatkaa leikkejä verissä korvin. No nyt tulimme kotiin, äippä pesi minut ja totesi, että onneksi korvan haavat ovat aika pieniä. Toivottavasti paranevat pian, että pääsen taas koirapuistoon!