Tänään me herättiin aikaisin. Minä olin ensimmäisenä pystyssä jo puoli seitsemältä. Ajeltiin autolla jonnekin aika lähelle. Äippä ja Mikko-isi menivät "rakentamaan" näyttelyä. Minä odotin autossa sen aikaa ja tarkkailin tilannetta.

Sitten kun kaikki oli valmista, pääsin minäkin ulos jaloittelemaan. Näin paljon kivoja beagleja ja tuttuja: Leikkikaverini koirapuistosta Astalan Olivia ja Topi-beagle olivat siellä. Tutustuin myös Astalan Qvinnaan ja moniin muihin.

Kehässä meitä äipän kanssa otti vähän kunnon päälle, kun ensin piti yhdessä kaikkien kanssa kiertää ainakin sata kierrosta kehää. Sitten olin avoimessa isojen poikien luokassa ensimmäisenä ja kierrettiin heti taas monta kertaa kahdestaan. Äippäkin jo läähätti. Tuomari oli tosi kiva ja en pelännyt yhtään. Hienosti annoin sen tutkia minua.

1242494530_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä me mennään jo 59. kierrosta varmaan...Silmänisku

1242494680_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä on menossa 99. kierros, mutta vielä jaksaa.

Minun arvostelu: Kookas, aivan ylärajoilla oleva uros, jolla hyvä pää. Selkä lanneosaltaan hieman köyry. Taka-asentoinen häntä. Liikkuu takaa lyhyellä askeleella. Luusto runkoon nähden riittävän vankka. Hyvät käpälät, samoin karvapeite. Luonne hyvä. (Laatuluokka: H).

Sitten maanantaina minulle sattui pikku juttu. Mamma ei meinannut nousta sängystä, joten nopeutin sen heräämistä vähän.

1242494911_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

(Kuvan esine: Pertti Palmroth 155 €, ostettu 18.4.2009)

Äippä melkein vuodatti kyyneleitä, mutta on se jo leppynyt nyt viimeistään, kun haki ne suutarista ja ne oli korjattu.

terv. iso poika Nooa