Juu. Tänään olikin sitten semmoinen päivä, että vettä tuli aina välillä. Mentiin kuitenkin Minnan kanssa kävelylle ja käveltiin ihan Minnan työpaikalle saakka. Kävelin ihan itse tosi hienosti ja reippaasti ja vasta paluumatkalla suostuin sylikoiraksi. Se matka kestikin aika kauan, kun halusin jäädä nuuskimaan kaikkia jänniä hajuja. Sylissä en halunnut olla, kun itse on kivempi kävellä. Ihan kodin lähellä vastaan tuli suuren suuri koira. Se oli kuulemma hieman sokea, mutta kiva se oli. Se nuuskutti minua ja tipautteli kuolaa minun päälle. Minua kyllä väsytti sen verran, että pistin vaan pitkäkseni siihen asfaltille ja annoin sen vaan nuuskuttaa aikansa. Sitten Minna kantoikin minut kotia ja otin heti päikkärit.

Myöhemmin, kun heräsin, leikittiin pallolla. Tai oikeastaan minä opin hakemaan palloa namia vastaan. Minna heitti minulle pallon ja sitten juoksin hakemaan sen ja tein vaihtokaupan makupalaa vastaan. En minä kyllä oikein ymmärrä, että miksi se ensin heitti sen pallon minulle ja sitten heti vaati takaisin?