Olin joululomalla Oulussa! Sinne mentiin autolla. Minulla on uudet turvavyöt, joten saan matkustaa takapenkillä.

2186864.jpg

Hei etupenkkiläiset minulla on asiaa!

2186866.jpg

Alkaa tulla uni...

2186869.jpg

Kas näin. Huomatkaa uusi tyyny, jonka sain mummulta! Siinä on beaglen kuvia ja äippä sai samanlaisen.

2186876.jpg

Sitten oli nänä pakolliset jouluvaatteet: joulukaulus ja tonttulakki.

2186879.jpg

Onneksi sentään sain paljon lahjoja, jotka avasin kaikki itse. Kaikissa oli namminammia, mutta en saanut syödä niitä kerralla, vaan äippä takavarikoi ne. Sitten kun minä yritin takavarikoida sen lahjoja niin se komensi.

Joululomalla kävin paljon kävelyllä ja myös metsällä. Siellä en törmännyt pupuihin. Luntakin oli niin paljon, että jouduin työskentelemään kovasti siellä liikkuessani. Sitten katosin jonnekin ja minua jo tutkalla etsittiin. Olin löytänyt metsätyömiesten asuntovaunun ja sen ulkopuolelta "keittoa". Äippä pakotti minut kiireellä pois aarteeni luota. Kävin lomalla myös Kainuussa, mutta siellä vain kävin isomummulassa ja kävelyllä.

Toivotan kaikille hyvää vuodenvaihdetta!