Tänään olikin jännä päivä. Mentiin äippäliinin ja Sarin kanssa autolla eläinlääkäriin Suvilahteen. Aluksi siellä olikin ihan tosi kivaa. Join lattialla olleesta vesikupista vettä ja pusuttelin eläinlääkäriä ja eläintenhoitajaa. Sitten minut kutsuttiin huoneeseen ja nostettiin pöydälle. Minulla oli kuulemma kaksi oikealla paikalla olevaa hienoa kivestä ja hyvät sydänäänet. Mutta sitten se lääkäri sanoi, että jos minun pylly olisi kellotaulu niin kello neljän ja kaheksan kohdalta puristettaisiin ja iik! Sitten se puristi! Mutta ei se ollut ees pahinta. Sitten minut rokotettiin ja laitettiin mikrosiru. Huusin ja kiljuin ihan kamalasti, mutta se oli nopeasti ohi. Sitten olinkin taas iloinen ja menin kotiin nukkumaan. Ei minulle tullut yhtään edes huono olo. Ei sinunkaan Mini tarvitse pelätä eläinlääkäriä.

Illalla mentiinkin sitten torille jätskille. Riika-täti antoi minulle puolet sen mango-meloni jäätelöstä ja minä lipitin sen nätisti loppuun saakka. Oli se aika hyvää!

Ai niin yhtenä yönä minulla ei ollut oikeen mitään tekemistä eikä uni tullut simmuun. Otin sitten äippäliinin kännykän laturista omaan pesääni. Otin myös yhden paidan ja laturin. Se laturi ei kuulemma enää sitten toiminut. Lauantaina painoin 7,7 kg.