Vihdoin muutin eilen takaisin äipän luo. Nyt asumme Vantaalla Tammistossa. Asumme korkealla, kolmannessa kerroksessa. Täällä on parveke, joka on alas asti lasia, joten voin vahtia siitä kaikkea, mitä pihalla tapahtuu. Tykkään muutenkin olla siellä, kun on vilpoisaa. Olen käynyt jo kaksi kertaa koirapuistossa ja saanut uusia kavereitakin. Koirapuisto vaan oli kovin erilainen kuin viimeksi. Se on pienempi ja siellä on isojen ja pienten koirien aitaus erikseen. Äiti sanoi, että minä voin mennä kumpaan vaan, koska olen keskikokoinen.

1522250.jpg

Tässä makoilen parvekkeella.

1522256.jpg

Tässä makoilen sängyllä.

1522260.jpg

Tässä olen tulossa uudesta häkistäni, jonka äippä minulle netistä tilasi.

Ai niin, kun olin kävelyllä aamulla, haistoin jotain tosi kiintoisaa pellolla. Nimittäin pupun takajalat. Siellä ne olivat pellolla ja löysin ne!