Lauantaina lähdimme mamman kanssa aamulla aikaisin koiranäyttelyyn. Siellä sain keltaisen nauhan eli hyvän. Arvostelu oli tällainen:

"Nice head, correct bite, bit short ears. Good neck, a little long in back. On the big side, but good substance and bone. A bit loose at elbow. Strong quarters. Carries his tail too gaily. A bit nervous in the ring. Needs more training."

Mamma oli tosi ylpeä, kun suostuin seisomaan pöydällä ja annoin mitata, vaikka minua jännittikin.

Näyttelyssä tapasin myös tuttuja, mm. Kitta-äidin, Netta-pikkusiskopuolen, Basse-pikkuvelipuolen ja Porthos-pennun koirapuistosta. Sovimme heti sitten Bassen kanssa treffit ja tänään olin leikkimässä Bassen koirapuistossa.

Leikimme aika kovasti. Kun tulin kotiin, Mikko isi kysyi, onko minut pesty kun olen ihan märkä. En minä märkä ollut, vähän kuolaa vaan meillä lensi painiessa!

Minä ja Basse

Koirakoulukin on jatkunut. Viime kerralla löytyi minun lempiliike: hyppy esteen yli!

terv. Nooa