Viikonloppu olikin hauska, kun puuhattiin koko ajan jotain Minnan kanssa. Lauantaina varsinkin oli hauskaa, kun nähtiin kävelyllä lapinkoira Nemoa. Se Nemo on kyllä suuren suuri koira ja sen karvoista oli kiva ottaa kiinni. Leikittiin tosi kauan ja luulen, että Nemoa alkoi väsyttää ennen minua. Yritin haukkiloida Nemoa kuonosta ja tassuista ja välillä joudun räpistelemään selälläni, kun Nemo piti minua tassuillaan. Välillä en nähnyt oikeen mitään, kun Nemo pyörähti minun päälle ja peitti minut kokonaan. Mutta oli se vaan kivaa!

Nyt olen keksinyt uuden jutun, miten kiusata äippäliiniä. Varastan jotakin aina kun se avaa kaapin ja sitten juoksen nopeasti sängyn alle. Ette usko, että on hassua seurata, kun äippä yrittään kontata ja mahtua sängyn alle nappamaan omaisuutensa takaisin. Eihän se sinne raukka mahdu.. Ja jos se jotenkin onnistuu sinne ahtautumaan, siinä vaiheessa olen jo muilla mailla.

820706.jpg

En kestä katsoa, kun näyttää niin tyhmältä tuo äipän touhu...

Eilen painoin muuten 8,4 kg. Niin joo ja äippä sanoi, että minulla alkaa ensi viikolla koulu, koirakoulu. Siellä minulle kuulemma opetetaan tapoja. No saa nyt nähdä.