Minä en olekaan kirjoitellut pitkään aikaan! Kesälomasta on pitkä aika, mutta silloin minä olin mökillä. Uin paljon ja pitkiä matkoja! Pääsiin kanoottiinkin keskelle istumaan. Sieltäkin olisin halunnut hypätä uimaan, mutta mamma ei antanut, kun oli vieras järvi.

Muutama viikko sitten minä osallistuin minun ekaan ajokokeeseen. Me osallistuttiin mamman kanssa naisten ajovoittajaan. Monet koirista oli kyllä poikia. Minä tulin siinä kisassa kolmanneksi ja sain ruokasäkin! Mamma sai hienon beaglekorun. Siellä kisapaikassa piti koirien olla häkissä. Minusta se oli aika pelottavaa. Onneksi mamma otti minut salaa viekkuun nukkumaan yöllä. Muut koirat haukkuivat vähän yöllä, mutta minä kuorsasin mamman viekussa. Sen kisan jälkeen minä olin aika väsynyt, mutta onneksi löysin pupuja!

Tänään me olimme mamman kanssa kittalenilässä pupuja etsimässä. Kitta äiti löysi pupun ja minä avustin. Ajoimme sitä yhdessä, kunnes meidän otettiin kiinni. Olen käynyt myös Mikko-isin kanssa metsällä ja ensi viikonloppuna pääsen taas mukaan. Minä en tykkää siitä, että mennään metsään ja minua ei oteta. Vähän aikaa sitten näin kun Mikko-isi pakkasi metsäkamat autoon ja lähti, ILMAN MINUA! No se tuli myöhemmin hakemaan minut, mutta enhän minä sitä voinut tietää. Niimpä söin suruuni eteisen maton!

terv. Nooa