Mamma on ollut laiska, eikä ole antanut minulle kuvia kamerasta. Joka viikko on kuitenkin jotain puuhattu. Pari kertaa ollaan käyty jossain metsässä vaeltamassa. Se on ollut semmoinen metsä, missä minä olen joutunut olemaan kiinni. Nyt ei kuulemma saa enää olla irti kuin koirapuistossa vain. Vaikka ollaan me sielläkin käyty kavereiden kanssa painimassa.

Kohta mamma kaatuu näissä liukkaissa "portaissa".

Viime viikonloppuna osallistuttiin päänäyttelyyn. Ensin oltiin hotellissa yötä, ja minä olen jo tottunut hotellivieras. Nukuin sängyssä ja katsoin luonto-ohjelmaa telkkarista. Mammaa vähän jännitti, mitä teen kun olen yksin hotellihuoneessa, mutta en tehnyt sitten mitään. Kuuntelin toisten haukkunaa ja makoilin vain.

Tässä kaikki on vielä hyvin. Me odotellaan äipän kanssa omaa vuoroa.

Mutta sitten kun tuli minun vuoro, minua alkoi jännittää ihan himmuisesti.

Tuomari kopeloi minun takapuolta, ja minun silmät alkoivat kiilua.

Sitten minut mitattiin ja tuomari sanoi äipälle, että 42 cm mitta näyttää ja minua ei voida palkita.

t. Nooa