Terve taas! Minä olin viime viikolla syyslomalla. Olimme pitkän automatkan päässä mökillä ja sain käydä joka päivä metsällä! Ekana päivänä yritin ensin itse, mutta en löytänyt mitään hajuja. Sitten minulle tuli kaveri, Veera-beagle! Aluksi leikimme, mutta sitten ryhdistäydyimme etsimään pupuja. Mutta pupuja ei ollut! Seuraavana päivänä menimme iltahämärässä toiseen paikkaan. Minä etsin yksin, mutta en löytänyt lainkaan hajua. Oli aika hämärä ja näin metsässä kummituksia, joita säikähtelin.

Kolmas metsäpäivä kruunasi koko loman. Menimme aikaisin aamusta taas eri paikkaan ja eipä kestänyt montaa minuuttia, kun löysin pupun tuoksun! Alkoi rimukas ajo, joka päättyi pupun katoamiseen minulta. Kävin moikkaamassa porukoita nuotiolla ja lähdin jatkamaan ja löysin sen pitkäkorvan! Mikko-isikin näki sen myöhemmin. Sitten kävimme mökillä vähän lepäämässä ja menimme vielä illasta uudelleen ja minä löysin pupun taas! Ajoin sitä pitkään ja Mikko-isikin oli nähnyt sen kahdesti, mutta ei ollut päässyt ampumisetäisyydelle. Lopulta mamma ja mikko-isi ottivat minut kiinni ihan pimeällä, vaikka olisin vieläkin jatkanut.  Sitten nukutti kovasti ja piti hoitaa käpäliä.

Olen käynyt myös leikkimässä Netta-siskon kanssa. Sen kanssa onkin kiva leikkiä! Olin nimittäin kittalenilässä hoidossa, kun mamma oli ajokoetuomarina. Leikimme Netan kanssa aamusta iltaan, emmekä nukkuneet lainkaan.

Mamma ja Mikko-isi ovat viime aikoina puuhailleen jotain outoa. Ne ovat pakanneet omituisen paljon tavaraa ja puhuneet minulle jotain, että minusta tulee espoolainen koira. Mitäköhän sekin tarkoittaa? Ehkä kohta näen. Nyt mamma on ollut pipi ja minä olen hoitanut sitä hyvin.

terv. Nooa