Semmoista on tapahtunut, että äippä ja Riika veivät minut mätsäriin. Siellä oli kivaa! Niin paljon muita koiria, isoja ja pieniä. Penturyhmässä tapasin muita pentuja, joiden kanssa tutustuin ja joidenkin kanssa leikinkin. Riika otti kuvia.

953924.jpg

Tässä leikin Konstan kanssa. Ollaan melkein samannäköisiä. Minä olen vasemmalla.

953930.jpg

Tässä me odotellaan äipän kanssa minun vuoroa.

953939.jpg

Tässä me harjoitellaan vauhdikkaasti.

953969.jpg

Tässä itse vauhdikas suoritus. Minua kiinnosti kovasti nuuhkia kehässä. Nuuhkinkin tosi ahkerasti kaiken, kuten pienen beaglen kuuluu.

953976.jpg

Täällä minä seison. Välillä seisoin äipän mieliksi ja kun se antoi makkaraa. Välillä en jaksanut seistä joten istuin vaan.

Antoivat siellä minulle sinisen nauhan. Se onkin oikeastaan ihan sopiva väri poikakoiralle.