Blogissa on ollut hiljaista. Syykin siihen on selvä. Olen nyt ollut mummolassa pääsiäisestä saakka ja tarvitsen kuitenkin äipän apua blogiin kirjoittamiseen. Tänään kuitenkin näin äipän taas! Kävin Vaasassa, jossa kävimme siivoamassa ja muuttamassa pois viimeiset kalusteet ja tavarat sieltä. Sitten minä menin takaisin Oulun mummolaan, jossa olen vielä melkein kaksi viikkoa hoidossa. Siellä äipän entinen huone on nyt minun huone. Siellä vietän päiväni ja nukun myös öisin. Äipän sängyssä tietenkin.

En oikein ymmärrä sitä vielä, mutta äippä on kertonut, että minusta tulee vantaalainen koira. Äippä on löytänyt meille uuden kodin sieltä. Se on uudempi ja isompi kuin meidän entinen ja siellä on myös sauna ja parveke, kuulemma. Äippä muuttaa ja valmistelee siellä minua varten ja sitten menen sinne heti vapun jälkeen. Koirapuisto on myös lähellä sielläkin. Saankohan sieltä uusia kavereita?