Kaikenlaista ollaan puuhattu ja välillä on ollut hirveän kuuma! Ollaan mm. käyty mamman kanssa katsomassa pikku lampaita.

Isot lampaat olivat minusta kiinnostuneita. Mamma ei saanut kuvaa, kun monet niistä yrittivät nuuhkia minua, mutta tässä näkyy yhden kuono.

Lampaan kuono ylälaidassa. Lampaat tarjosivat minullekin heinää. Oli hyvää!

Minä olen ollut myös kaksi kertaa hoidossa koirahoitolassa. Mamma sai sitten tekstiviestin minun hoitopaikasta, että ei ole enää sänkyä kotiin viedä "nuori herra on silpunnut sen kunnolla". Seuraavalla kerralla sain sitten vain vanhan päiväpeiton, kun minulla ei ollut enää sänkyä.

Minulla oli myös synttärit. Täytin kolme vuotta. Sain kanaherkkuja ja UUDEN SÄNGYN! Mamma piilottaa se aina päivän ajaksi enkä saa sitä kuulemma enää mukaan hoitoon, jos vielä sinne menen.

Minun uusi sänky. Aluksi en mennyt sinne nukkumaan, mutta sitten kun mamma sai minut kiinni yöllä itse teosta, nukkumassa salaa uudessa sängyssä, olen sitten jo avoimemmin nukkunut siellä. Se on tosi pehmeä.

Välillä täällä on ollut tosi kuuma.

On läähätyttänyt.

Makoiluttanut.

Minulla on parvekkeella oma tarkkailu- ja makoiluasema.

Minusta on myös tullut salaa isoveli! Kitta-äidillä on pentusia.

terv. Nooa