Tällä viikolla on ollut aika aktiivista, ainakin äipällä. Ehti se minua keskiviikkona koirapuistossa käyttää. Siellä löysin itselleni tyttöystävän, jonka kanssa uitiin ja leikittiin kuraojassa. Hädin tuskin minua tunnisti rotuni edustajaksi sen jälkeen, niin likainen olin. Äipänkin piti mennä auto Teboilille imuroimaan sen jälkeen.

Muut illat se onkin ollut siellä palkintotuomarikurssilla. Eilen kuitenkin lähdettiin heti sen töiden jälkeen Kitta-äidin ja Lenin kanssa maastoon pupuja katselemaan. Sain taas käyttää isojen poikien tutkapantaa.

1846377.jpg

 Minulla alkoi silmät oikeen kiilua metsässä!

Kitta-äiti opetti ja kyllä minäkin vähän jo itsenäisesti etsin. Sitten huomasin, että nyt alkaa makkaranpaisto ja sovimme Kitan kanssa, että minä ja Leni voimme hetken vahtia makkaroita.

1846385.jpg

Tässä olemme menossa makkaravahtiin.

Pian kuulimme kuitenkin, että Kitta-äiti siellä pupua ajaa ja menimme sitten heti Lenin kanssa sovitusti auttamaan. Minäkin vähän äännähtelin kauniilla äänelläni.

Lauantaina sitten oli sen äipän kurssin maastoharjoitus. Minä pääsin ihan ekana maastoon. Olin kyllä ihan ihmeissäni, että ketä nämä kaikki ihmiset ovat ja katsoin äippää ja Mikkoa vähän väliä. Sitten kun ne istuivat alas, minä aloin leikkiä kepeillä. Oli kuitenkin kivaa, kun lopuksi tapasin muita koiria! Tarvitsen vielä vähän harjoitusta, mutta ennen kaikkea minä olen äipälle kultaakin kalliimpi perheenjäsen ja eräkaveri enkä mikään metsästysväline.