Paljon onkin tapahtunut viime päivinä. Perjantaina oltiin hautausmaan viereisessä metsässä nuuskimassa pupuja. Sitten löysin jotain paljon kivempaa ja herkullisempaa, nimittäin luita ja niveliä. En ymmärrä, miksi äippä ei antanut minun pitää niitä. Puhui jotain, että ovat ihmisen luita.

Noh. Lauantaina kävin sitten moikkaamassa Miina-beaglea sen agility-kisoissa. Miina ei vielä ihan lämmennyt minun leikeille, vaan murahti vaan minulle, että tahtoo keskittyä ennen suoritusta. No aikoi se minua nähdä vielä joku päivä.

Tänään oli sitten ilmoittautuminen koirakouluun. Siellä oli vaikka minkä näköistä haukkua ja minä halusin leikkiä kaikkien kanssa. Mini oli siellä myös ja me mennään samaan ryhmään. Eikö olekin kivaa Mini? Ensi maanantaina alkaa varsinainen koulu. Kuulin vain jotain puhuttavan makkarasta, joten kivaa siellä varmaan on.

Sitten koirakoulun jälkeen mentiin äipän kanssa katsomaan niitä luita ja löysin vielä yhden uudenkin luun, tosi ison sellaisen. Äippä ei antanut minun koskea siihen, vaan soitti poliisisedät paikalle. Ne kyselivät, mistä olin löytänyt luut ja ottivat ne itselleen. Yksi oli kuulemma polvilumpio, yhdet luut oli sidottu yhteen ja yksi luu oli sahattu poikki. Puhuivat jotain kadoksissa olevista vainajista. Sitten kun  päästiin kotiin niin äipän puhelin soi. Ne poliisisedät siellä soitteli ja sanoivat, että olen HIRVIKOIRA, ne luut oli sittenkin hirven eikä ihmisen!