Minna antoi minulle matolääkettä. Ei kai siinä muuten mitään, mutta sitten tuli vain kakkaa ja oksennusta aika paljon. Ihan hyvä olo minulla nyt on ja leikin kyllä, mutta oli se vaan aikamoinen kakkasirkus minulla täällä kotona. Sitten mentiin Minnan kanssa lähiterassille. Lupasin sille yhden oluen, kun kerran siivosi sen kaiken. Menin kuitenkin mukaan vahtimaan sitä.

Sieltä tullessa sitten ihan kotipihassa kohtasin jotain tosi pieniä ja tosi tosi murisevia ja haukkuvia koiria. En tiennyt mihin mennä turvaan. Vähän pelotti, mutta sitten minä otin ja sanoin itsekin ison sanan niille! Osaan se minäkin!

Ai niin. Eilen Minna oikeen esitteli kaverilleen, että kato tässä mun kohta 25-vuotta vanha neuvolakortti. Minäkin päätin, sitten kun ne ei huomanneet, lukea sitä vähän. No se sitten vaan meni aika moneksi kappaleeksi. Minna ei tainnut tykätä.

Ai niin, Minna kertoi Mini dreeveristä. Tule vaan Mini leikkimään minun kanssa.