Tänään olikin jännä päivä. Herättiin tosi aikaisin ja lähdettiin autolla jonnekin. No mehän mentiin minun syntymäkotiin ja siellä äiti-Kitta ja Leni jo autossa odotteli ja lähdettiin jonnekin Jämsään koiranäyttelyyn. Siellä oli paljon koiria ja erilaista kuin mätsärissä. Jari-setä minua esitti, kun äippä on niin kova jännittämään minun puolesta, ettei tohtinut. Siellä tapasin sitten myös siskoni Nero-Nuuskun!

1568717.jpg

 Tässä me ollaan: minä, Kitta ja Nero-Nuusku.

Oli aika jännittävää esiintyä, mutta näytin kyllä hampaat ja kävelin mielestäni ihan hienosti. Äiti siellä minua kovasti kannusti ja Sari ja Mikko niin tein sitten parhaani. Kyllä äitinkin suuta veti messingille, kun sain arvosteluksi EH:n. Saman saivat myös Kitta ja Nero-Nuusku ja Leni sai H:n. Kyllä me oltiin hyviä kaikki, vaikka oli kylmä sää ja vettäkin vähän tipahteli.  

1568739.jpg

Tässä odotan ohjeita. Mitäköhän minun pitäisi tehdä?

1568757.jpg

Kävelin iloisesti ja häntäkin heilahteli.

1568768.jpg

Ja toiselta puolelta se näytti tältä.

1568779.jpg

Tässä piti seisoa. Olin kyllä valmis näyttämään muitakin temppuja sille tuomarille kuten istumista, mutta ilmeisesti siitä ei lisäpisteitä herunut...

Tuomari sanoi, että olen luonteeltani miellyttävä. Siitä tuskin voi eri mieltä ollakaan. Olenhan aina iloinen ja montaa hetkeä ei ole minun päivässä, että häntä ei heiluisi. Kyllä oli mukava ja jännittävä päivä! Taidan mennä toistekin näyttelyyn!